به خاطر دل مصی!

مه 2, 2012

نوشته ی دیروزم را مصی خوانده. نظرش این بود: عکسی که گذاشته ام بی ربط است به روز کارگر. فضای روز کارگر در آن نیست.

نظر مصی درست است. اما آگاهانه این کار را کردم! تمرکز من دیروز روی پرچمها نبود! اهمیت سیاسی تجمع دیروز را آگاهانه نادیده گرفتم و بجاش هر چه دلم خواست نوشتم!

این حق من است. اما به خاطر دل مصی چند عکس ضمیمه میکنم که دیروز گرفتم و هنوز نگهشان داشتم.

 

One Response to “به خاطر دل مصی!”


  1. چه عكسهاى قشنگى گرفته اى حيف بود نميذاشتيشون مرسى


پاسخی بگذارید

